iZettle satsar på start-ups

Sponsrad video
iZettle är klart en av start-up företagens bästa vänner, då den gör det enkelt för vem som helst att ta betalt med kort. Nu tar de steget längre och hjälper till att marknadsföra 6 små start-ups genom att ge dem möjligheten att sälja sin produkt i ett av Londons populäraste shopping-distrikt.


Hela kampanjen pågår under 6 dagar, där varje start-up får varsin dag och 12h på sig att sälja sin produkt. De första fem är:

  • Boskke
  • Braw Scotland
  • Fox&Belle
  • The Bluebird Tea Co.
  • Iam Vibes

Den sista platsen är inte bestämt ännu, utan det avgörs med tävling på kampanjsiten. Jag tycker att det är ett bra initiativ av iZettle och man kan ju hoppas att några köpcentrum i Sverige nappar på idén, dvs att upplåta någon pop-up butik till något nystartat företag, för att testa på att sälja sina produkter i butik (då många start-ups bara säljer på nätet). Helt enkelt gå från online till offline.

Sponsrat inlägg

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *